בליכוד ובציונות הדתית מכחישים: "הפרסומים לא מדויקים"

אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on בליכוד ובציונות הדתית מכחישים: "הפרסומים לא מדויקים"

בהודעה משותפת שפרסמו נאמר כי "הפרסומים על התיקים והתפקידים אינם מדויקים ואנו מציעים להמתין לפרסום מסודר לאחר החתימה על ההסכם". עם זאת, במפלגות לא הכחישו כי בלילה האחרון הושגה התקדמות משמעותית במו"מ

פגישת נתניהו וסמוטריץ'
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בליכוד ובציונות הדתית מכחישים את הדיווחים בדבר חלוקת התפקידים שסוכמה בין המפלגות. בהודעה משותפת שפרסמו נאמר כי "הפרסומים על התיקים והתפקידים אינם מדויקים ואנו מציעים להמתין לפרסום מסודר לאחר החתימה על ההסכם". עם זאת, במפלגות לא הכחישו כי בלילה האחרון הושגה התקדמות משמעותית במו"מ.

חה"כ מיכל וולדיגר מהציונות הדתית העריכה כי החתימה על ההסכם הקואליציוני תיערך בקרוב. "אנו דורשים לא רק תיקים", אמרה בריאיון ל'קול חי'.

קודם לכן דווח כי במסגרת ההסכמות יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' יכהן כשר האוצר עד לרוטציה עם יושב ראש ש"ס אריה דרעי ולאחר מכן יקבל את תיק הפנים. בנוסף לפי הדיווח, המפלגה תקבל גם את תיקי ההתיישבות והקליטה לאורך כלל הקדנציה ולאחר הרוטציה צפויה לקבל גם את תיק החינוך או התחבורה. עוד לפי הדיווח המפלגה תקבל בנוסף את ועדת החוקה בכנסת שבה ידונו ברפורמות המשפטיות במהלך הקדנציה הקרובה.

בתוך כך, בליכוד יבקשו כבר בימים הקרובים להביא להחלפת יושב ראש כנסת זמני במקומו של חבר הכנסת מיקי לוי. חבר הכנסת דני דנון אומר כי פנה לחבריו בליכוד וביקש מהם שיתמכו בו לתפקיד ובכך הוא מבקש ללחוץ על ראש הממשלה הנכנס נתניהו למנותו לתפקיד.

במקביל, גם היום ימשכו שיחות במשא ומתן בין הליכוד לשותפות העתידיות, לאחר שביממה האחרונה הושגו הסכמות והתקדמויות בשיחות עם חלק מהמפלגות. בינתיים ראש הממשלה המיועד כבר נערך לבקש מנשיא המדינה הרצוג את הארכת המנדט שניתן לו להרכבת ממשלה, במידה ולא יצליח להגיע לסיכומים עם כלל השותפות במועד.



0 תגובות